Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


2021.06.14

Ne állíts valótlant! - avagy a szolis mítoszok

A szoláriumozás az egyik olyan szolgáltatási ágazat, ahol nem kevés konkurenciával kell szembenézniük a piaci szereplőknek. Ma már ugyanis rengeteg helyen le lehet barnulni. Ilyenkor pedig jön a fejtörés, hogyan tűnjünk ki a tömegből. 

 

Nos, a pozicionálás sosem egyszerű, mégis minden későbbi tevékenység alapját képezi. Ekkor találjuk meg saját tevékenységünk azon jellegzetességét, amelynek köszönhetően valami pluszt adunk az ügyfeleknek a versenytársak mellett. Így könnyen sugallhatjuk nekik azt is, hogy jobban járnak, ha minket választanak. A következő pár sorban megtudhatod, hogy tulajdonosként mire figyelj, és hogy miért nem éri meg valótlant állítani!

 

 

szolarium.jpeg

 

Légy hiteles!

 

Vannak olyan stúdiók, ahol mindent megtesznek a potenciális ügyfelek megnyerése érdekében. Sőt, sokszor túlzásokba is esnek a vendégcsalogatás területén. Ez esetben gyakorta megesik, hogy olyat állítanak magukról, ami nem teljesen igaz, vagy éppen más formában adják elő mondanivalójukat. 

 

Igen, lehet így is csinálni, amennyiben a rövid távú sikereket hajszoljuk. Hiszen jól tudjuk, hogy az igazság egyhamar kiderül. Az eredmény pedig nem lesz más, mint csalódás mindkét oldalon. Egy hiteltelen stúdió felé nem köteleződnek majd el a vendégek. 

 

Néhány példa a hibákra

 

Sokszor hallani például a marketing szövegekben, hogy “egy-két alkalom és lebarnul, ha minket választ.” Persze, választhat az ügyfél olyan csövet, amely extra gyors barnulást ígér, de az akkor sem egy-két alkalom lesz. 

 

A túlzások meglehet, becsalogatják majd a vendégeket, de a pillanatnyi profitnak bizony nagy lesz az ára. Az ilyen emberek ugyanis eleve abban a hitben élnek, hogy elég egyszer vagy kétszer elmenni hozzád a gyönyörű barna bőrért. Viszont amint kiderül az igazság, csalódni fognak, és biztosan elveszíted a bizalmukat.

 

Ilyen fluktuációs arány mellett pedig szinte lehetetlen kiépíteni és megtartani egy stabil vendégkört, ráadásul utat nyitsz a rossz szájreklámnak is. 

 

Egy szóval légy hiteles! Persze ezenkívül ügyelj arra is, hogy a legjobb minőségű csöveket és berendezéseket szerzed be! Ebben segíthetnek neked a Hollandimpex KFT szoláriumgépei is!

 

Elég a mítoszokból! Az ígéret szép szó...

 

Ha már mindenképpen ígéretekkel akarod becsábítani a szalonodba a vendégeket, akkor kérlek maradj a realitások talaján! Emeld ki a stúdiód előnyeit, a legkülönlegesebb csöveket és azok barnító hatását, amelyek valóban igazak is! Ezek sokkal jobb eredményt érnek majd el. 

 

Ellenben, ha a vendégek “kiszagolják” a “túl szép, hogy igaz legyen” filozófiád, akkor az már alapból bizalmatlanságot hoz magával. A gyors haszon helyett gondolkozz hosszú távban!