Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


2020.10.13

Mire figyeljünk irattár költöztetésénél?

Önmagában az iroda költöztetése sem egyszerű munkafolyamat a sok nehéz bútor, valamint az értékes és érzékeny elektronikai eszközök miatt, de igaz ez az irattárak költöztetésére is. Éppen ezért nagyon meg kell gondolni, hogy milyen szolgáltatóra bízzuk az irattár költöztetését, mert egy ilyen feladat problémamentes lebonyolítása valóban nagy szakértelmet kíván.

 

 

koltoztetes.png

 

 

 Mi a különbség az irattár és az iroda költöztetése között?

 

 

Az irattár és az iroda költöztetése sok mindenben hasonló, mégis van köztük különbség. Az irattárban – ahogy a nevéből is kiderül – főként iratok és persze az ezek tárolására való polcok találhatóak, míg egy irodában az iratok mellett nehéz irodaszekrények, pultok és méretes elektronikai eszközök egyaránt fellelhetőek.

 

Tehát egy iroda költöztetése során több, egymástól eltérő holmit szükséges becsomagolni és elszállítani, az irattár költöztetése esetén viszont a szállítmány legnagyobb részét az iratok teszik ki.

 

Felmerülhet a kérdés, hogy a XIX. században, ahol javában zajlik a digitalizáció, és egyre több cég tér át digitális irattárolásra a papíralapúról, mi szükség lehet egy irattár költöztetésére. Nos, bármennyire is digitalizált világban élünk manapság, még mindig sok olyan dokumentum van, amit muszáj nyomtatott formában őrizni akár éveken keresztül is, és az évek során bizony az ilyen iratok fel tudnak halmozódni olyan mértékben, hogy az eredetileg kijelölt helyen már nem fognak elférni. Ilyenkor válik szükségessé az irattár költöztetése.

 

 

Hogyan válasszunk szolgáltatót a költöztetéshez?

 

 

Az irattár költöztetése kiemelt figyelmet és magas fokú precizitást követel, ezért mindenképp javasolt olyan költöztető cég szolgáltatását igénybe venni, amelynek vannak e téren referenciákkal igazolható tapasztalatai. Ugyanis ebben az esetben nem fordulhat elő, hogy a hozzá nem értés és a kellő alaposság hiánya miatt egyes dokumentumok elvesznek, vagy a költöztetés során rossz helyre kerülnek, hiszen ennek számtalan komoly következménye lehet.

 

Éppen ezért a megbízás véglegesítése előtt ellenőrizzük a választott cég referenciáit, az előző megbízók internetes visszajelzéseit (Google Cégem, Facebook), és figyeljünk az olyan jelekre, melyek a megbízhatóságot jelképezik (kommunikáció, hozzáállás, stb.)

 

 

Mi a megbízó feladata irattár költöztetése esetén?

 

 

A költöztető cég megbízása mellett érdemes a megbízónak egy alapos szelektálást végeznie az irattár költöztetése előtt. Ugyanis az olyan dokumentumok leselejtezésével, pontosabban megsemmisítésével, melyekre már nincs szükség, jelentősen csökkenthető a költöztetendő iratok mennyisége, ami csökkenteni tudja a költöztetés költségeit is.

 

Ha te is olyan költöztető céget keresel, amelynek van tapasztalata irattár költöztetésében, vedd fel a kapcsolatot a Visszuk.hu csapatával!

 

loading...