Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


2019.10.17

Minden, amit a PR cikk írásról tudni akartál

Eredményesebbé tennéd a piaci jelenlétet? Olyan képet alakítanál ki cégedről, amely előrébb visz a kitűzött célok irányába? Napjainkban már nem mehetünk el az online marketing világa mellett, hiszen az értékesítés színtere nagyrészt az internetre tevődött át. Aligha képzelhetünk el olyan sikeres céget, amely ne fordítana kiemelt hangsúlyt az online marketingre. Ennek képezi szerves részét a PR cikkek írása.

 

pr-cikk-iras.jpg

 

Azt gondolhatnánk, hogy írni mindenki tud, ez azonban a gyakorlatban korántsem igaz. Nem csak a megfelelő szókincs és helyesírási ismeretek szükségesek, hanem ennél sokkal több az, ami megalapozza a sikeres, valóban célba érő PR cikkeket. Gondoljunk csak bele abba, mi magunk milyen tartalmakat fogyasztunk szívesen a neten. A statisztikai adatokat és az érthetetlen körmondatokat éppen úgy nem kedveljük, mint a semmitmondó szövegeket, vagy az erőszakos marketingen alapuló írásokat.

 

Egy-egy cikk bevezetése rendkívül fontos, hiszen itt dől el, hogy felkelti-e az érdeklődést, és színvonalát illetően érdemesnek tartjuk-e az időtöltésre. Persze hiába a figyelemfelkeltő kezdés, ha utána lapos lesz a szöveg, semmit nem tudunk meg belőle az érintett témáról. A jó PR cikk informatív és áttekinthető, s akkor is közérthető, ha nem a témát ismerő olvassa azt. Céges szempontból az is nagyon fontos, hogy milyen oldalon jelenik meg a cikk, hiszen ez egyfajta image-et építő jelleggel is bírhat.

 

Ugyanakkor nem mehetünk el az értékesítési szándék mellett sem, hiszen végső soron ez az, amit a PR cikk segítségével szeretnénk elérni. Napjaink olvasója nem szereti, ha lenyomnak a torkán egy márkát, és azt erősíti a cikk, hogy kizárólag az a jó döntés. A mai kor vásárlója szereti maga eldönteni, mit és mikor vásárol, milyen szolgáltatásokat vesz igénybe. Tény azonban, hogy a vásárlói döntés a megfelelő írások segítségével befolyásolható. Ha bővebben el szeretnél merülni a PR írás világában, akkor érdemes szétnézned a prcikk.com-hoz hasonló oldalakon. Amennyiben nincs elég időd az írásra, vagy úgy érzed, inkább bíznád azt profikra, akkor célszerű a megfelelő kommunikációs ügynökséghez fordulnod.

 



loading...