Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


2021.07.13

Költöztetés, költöztető, és ami mögötte van

Mi kell ahhoz, hogy egy költöztetés gördülékenyen, gyorsan, hibamentesen menjen végbe? Egy remek költöztető cégre van szükség! Viszont ez nem ennyire egyszerű. Hiába gondolják sokan, hogy “pakolni bárki tud”, azért nem csak ennyiből áll ez az egész.

 

Nehéz fizikai és olykor bizony szellemi munkát is igényel a terepmunka. És fontos az is, hogy meglegyen a stabil háttér mind az irodai munkatársakat, mind a vezetőséget tekintve. És akkor még az eszközökről egy szót sem ejtettünk.

 

koltoztetes.jpeg

 

Nincs biztonságos költöztetés jó szakemberek nélkül

 

Persze pakolni mindenki tud, de nem mindegy, hogy hogyan! Ahhoz, hogy valaki fel tudja mérni, hogy hogyan is fogja végigvinni az egész költözési folyamatot, sok megbízást kell teljesítenie. Egyszerűen szükség van arra, hogy beletanuljon, hogy rutint szerezzen. Egy idő után persze rá fog állni a szeme és a keze, de ehhez idő kell.

 

Épp ezért nagyon fontos, hogy akkor lesz egy cég igazán megbízható, ha folyamatosan ugyanazokkal a költöztető szakemberekkel dolgozik. Ha mindig cserélődnek, és folyamatosan csak beugrósokat alkalmaznak, akkor esély sincs arra, hogy rögzüljön a tudás, hogy kialakuljon a rutin. Ezért merem ajánlani a Servitius és Partnerei költöztetés stabil csapatát, ha a költöztetés igénye bárkinél is felmerül. Ők az egyik, ha nem a legnagyobb bejelentett, állandó létszámmal működő költöztető cég Magyarországon.

 

Kell egy telephely, teherautókkal

 

Szükség van egy megfelelő nagyságú telephelyre. Ez egyrészt az épp nem úton lévő autók parkoltatása miatt is fontos. De tárolni kell valahol a csomagolóanyagokat, pokrócokat, békákat, molnárkocsikat, dobozokat, stb. Emellett, ha nagyobb flottát tart fenn egy cég, akkor akarva akaratlanul egy szervizt is üzemeltetnie kell. Hiába a jó minőségű teherautók, a kopó alkatrészeket cserélni kell, időnként szükség van a járművek karbantartására, hogy stabilan működjenek. Ezt pedig egy bizonyos számú saját flotta felett sokkal gazdaságosabb és gyorsabb házon belül megoldani.

 

Kell egy iroda, kiváló alkalmazottakkal

 

A telephelyen szükséges fenntartani egy irodát, ahol legalább egy fő az ügyfélszolgálattal foglalkozik. Fontos feladata van, vele találkoznak legelőször az ügyfelek, ő a cég hangja. Emellett mindenképp szükség van egy kiváló fuvarszervezőre, aki folyamatosan nyomon követi és irányítja a teherautókat. És ő lesz az is, aki gyorsan tud reagálni a nem várt eseményekre, például átszervezésekkel.

 

Továbbá kell egy humán ügyintéző a kiválasztási, oktatási folyamatok megszervezésére, levezénylésére. Valamint a szabadságok, beosztások és minden egyéb munkaerőhöz köthető feladat elvégzésére. Továbbá egy anyagbeszerző sem árt a cégnél, ahogy akár saját könyvelő is jól jöhet egy bizonyos cégméret felett.

 

És persze kell egy olyan ügyvezető, aki már nem a napi folyamatokat menedzseli, hanem inkább a stratégiáért felel. Mint láthatja, nem is olyan könnyű pakolni.