Iroda költöztetés könnyen és gyorsan
Nem is gondolnánk, de az iroda költöztetés összetettebb tevékenység, mint egy egyszerű személyes költöztetés. Míg egy lakossági költöztetésnél megoszlik a nehezebb és a könnyebb bútorok mozgatása, addig az irodák tulajdonképpen csak nehéz bútorokkal rendelkeznek. Az asztalok és a szekrények mozgatása bonyolultabb, mint a háztartási cikkek költöztetése. A drága technikai eszközök, mint például a nagy nyomtatók, fénymásolók, szerverek, monitorok óriási odafigyelést igényelnek. Ezek biztonságos szállításához hosszabb előkészületek szükségesek. Az irodákban vannak olyan elemek is, amelyek nagyon nehezen mozdíthatóak, mint például a páncélszekrények, lemezszekrények. Egy nagyobb létszámú iroda, nagyvállalat, vagy multinacionális cég irodaházának átköltöztetése különösen nagy feladat, ilyenkor különleges szakemberek munkájára van szükség.
A biztonságos, hatékony és gyors iroda költöztetés két legfontosabb pontja a költözés megszervezése és a munka helyes előkészítése. Olvassa végig tippjeinket, hogy Ön is könnyedén átköltöztethesse irodáját egy másik épületbe.
Szervezés
Nagyon fontos, hogy minél hamarabb pontosítsa a költöztetés időpontját, napját, így már hetekkel előbb el tudja kezdeni a költöztetés előkészületeit. Így nem kell az utolsó pillanatban kapkodnia, és nem kell a váratlan helyzetek megoldásán törnie a fejét. Biztosítsa be a tökéletes költözést.
Első lépésként válasszon egy megbízható és sok éves tapasztalattal rendelkező céget. A költöztető cégről szerezze be a legtöbb információt, hiszen nagyon fontos, hogy a cég mit ajánl Önnek. Fontos, hogy tudja, hány emberrel dolgoznak, milyen eszközökkel és szerszámokkal emelik a bútorokat, hány darab, milyen típusú és mekkora teherbírású gépjárművel szállítanak.
Az iroda költöztetés szolgáltatás igénybevételéhez tökéletes választás a Dióköltöztetés. Cégünk 5 db teherautóval rendelkezik, köztük a 3,5 tonna teherbírású gépjárműtől kezdve a 7,5 tonnás teherautóig. Megbízhatóságunkról bizonyosságot ad, hogy honlapunkon megtalálhatja az emelőszerkezeteket, szerszámokat, amikkel dolgozunk. A részletekért keresse fel honlapunkat. Foglalja le minél hamarabb az Ön számára tökéletes gépjárművet.
Előkészületek
A költöztető cég kiválasztása nem könnyű feladat, nézzük mik az iroda költöztetés következő lépései: dobozolás, csomagolás, szerelés és a bútormozgatás.
Az iratokat, papírokat, számlákat, minden fontos szállítandó tárgyat, irodai kelléket dobozolja be. Ez az első, nagyobb feladat. Fontos, hogy pakoljon ki a szekrényekből, polcokról és az íróasztalok fiókjaiból! Egyrészt így könnyebben mozdíthatóak a bútorok, másrészt semmi nem fog elveszni, megrongálódni. Minden dobozt címkézzen fel, így a későbbi kipakolásnál Ön tudni fogja, hogy mi hová tartozik, nem keverednek össze dokumentumai, másrészt számunkra is fontos, hogy tudjuk, melyik doboz tartalmazza a törékeny tárgyakat. A „törékeny” kifejezést akár piros alkoholos filccel is ráírhatjuk a dobozra.
A technikai berendezések csomagolását bízza a költöztetőcégre. Az iroda költöztetés egyik fontos momentuma a biztonság. Válasszuk a biztonságos zsugorfóliázást, hullámpapírozást, vagy a buborékos fóliázást. Ezekkel a technikákkal elkerülhető a legkisebb karcolódás veszélye is!
A lapra szerelt irodabútorokat kérjük, hogy szerelje szét! A méretből adódóan sokkal egyszerűbb a szállítás, ha ezek szét vannak szerelve, másrészt így megóvjuk a szállítás közbeni széteséstől.
A profi bútormozgatást pedig bízza szakembereinkre!