Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


2022.07.13

Mit kell tudni a remarketingről, miben lehet a segítségünkre?

A remarketing az a folyamat, amelynek során olyan érdeklődők, vásárlók, felhasználók célzása történik meg, akik valamilyen érdeklődést már mutattak a termékei, szolgáltatásai iránt, vagyis jártak már a vállalkozása honlapján.

 

Ezeknek a felhasználóknak a visszacsalogatása, konverzióra ösztönzése értékes lehet a vállalkozás számára, hiszen kevesebb ráfordítást igényel, mint az új érdeklődők megszerzése. És miért hagyná veszni azokat, akik valamilyen szintű figyelmet már mutattak a cége iránt? 

 

remarketing-2022.jpg

 

E-kereskedelem és webáruház

 

A webáruházat üzemeltetők számára létfontosságú a marketing, hiszen az erős piaci versenyből kitűnni nem egyszerű feladat, ahhoz különféle praktikákra, befektetésre van szükség. A webáruház bérlés nagyszerű opció azoknak, akik induló vállalkozással lépnek piacra, hiszen jelentős költségek takaríthatók meg általa, az egyszerű kezelhetőségről, a bérelt webshopok egyéb előnyeiről nem is beszélve. Az Unas webáruház funkcióit mindenképp tekintse meg, hiszen ez biztosan a segítségére lesz, és értékes információkat is szerezhet a weboldalról.

 

Az online jelenlét ma már kulcsfontosságú szinte minden vállalkozás számára, a kereskedelemben különösen. A verseny a legtöbb piacon óriási, így a láthatóságért a kereskedőnek mindent el kell követnie, nem lehet hátradőlve várni a bevételt hozó rendeléseket. 

 

A márkaépítés, az online marketing elengedhetetlen. Ennek része a remarketing. A folyamatot kiszervezheti vagy kellő tudás birtokában elvégezheti Ön is, a lényeg, hogy jelentőségét ne hagyja figyelmen kívül!

 

A remarketing jelentősége

 

Új látogatókat szerezni költséges, hiszen ma már szinte lehetetlen fizetett hirdetések nélkül elérni a célközönséget. Éppen ezért nagy a jelentősége a remarketingnek, hiszen abban az esetben már a honlapon járt felhasználókat kell valamivel újra rávenni arra, hogy valamiféle konverziót hajtsanak végre. 

 

Ahhoz, hogy tisztában legyen, miért nem konvertáltak első alkalommal, elemzésekre, kutatásra, és adott esetben a honlap, a webshop átalakítására is szükség lehet. A remarketing képes újra a vállalkozása felé fordítani a célközönség figyelmét fizetett hirdetések útján, azonban a pontosabb célzás miatt ebben az esetben kevesebb lesz a felesleges kattintás, kevesebb pénz megy el hiába.

 

Remarketing kampányok

 

A Google és a Facebook rendszerei tudják a remarketing technikáját, és jól alkalmazva képesek egymást erősíteni. A remarketing segítségével a korábban már a honlapon jártak többféle szegmense is célozható: nem vásárlók, kosárelhagyók, korábbi vásárlók, feliratkozók.

 

Első lépésként szükség van a pontos célok meghatározására, vagyis arra, hogy honnan hova szeretne eljutni és milyen költségkerettel. Remarketing célok lehetnek:

 

- Lead generálás - feliratkozók, olvasók, regisztrálók, követők, rajongók gyűjtése

- Márkaismertség növelése

- Értékesítés, vásárlás

 

A remarketing célja a visszatérés ösztönzése, ez a marketingmegoldás hozza a legkisebb befektetéssel a legnagyobb megtérülést, ezért kezdő webshoptulajdonosok számára is erősen ajánlott.