Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


2021.12.14

Miért jó, ha az online számlázó program ügykezelővel is rendelkezik?

Mi is pontosan az ügykezelő? Hogyan működik? Milyen dokumentumok rendezhetőek az ügykezelő segítségével? Statisztikák találhatóak az ügykezelőben? Melyik online számlázó program biztosítja ezt a remek lehetőséget? Cikkünkben minden kérdést megválaszolunk a témával kapcsolatban.

 

Az ügykezelő segítségével egyetlen rendszerbe lehet foglalni az ügymenet egészét. Tehát könnyen átláthatóvá válik a folyamat az árajánlatadástól kezdve a számla kiállításáig. Ennek köszönhetően a munkafolyamatok hatékonyabbá válnak.

 

billingo-szamlazas.jpeg

 

Mi is pontosan az ügykezelő? Hogyan működik ez a rendszer?

 

Az ügykezelő egy olyan komplex rendszer, melynek köszönhetően ügyek alá rendezhetőek a különféle bizonylatok. Ráadásul ezeknek az ügyeknek egyedi ügyszámot vagy elnevezést is lehet adni. 

 

Ennek a lehetőségnek a legfőbb előnye az, hogy bármikor könnyedén, néhány másodperc alatt megtalálhatóak az adott ügyekhez tartozó iratok, bizonylatok és dokumentumok. Ráadásul az ügykezelő a szabadszavas keresést is lehetővé teszi. Ennek köszönhetően egyszerűen rá lehet keresni az ügy leírására, számára, elnevezésére és a partner nevére is.

 

A különféle ügyek alá bármilyen dokumentumok és iratok betehetőek

 

Az ügyekhez tartozó dokumentumok szükség esetén egyenként vagy akár csomagban is továbbíthatóak a partnerek vagy a könyvelő felé. Ráadásul egyszerűen ki is nyomtathatóak. Milyen dokumentumok rendezhetőek az egyes ügyek alá?

 

A különféle ügyek alá bármilyen dokumentum betehető, például árajánlatok, megrendelőlapok, szállítólevelek, teljesítési igazolások, számlák, díjbekérők és nyugták. Továbbá az ügyek alá rendezhetőek az előlegszámlák, a módosítószámlák, a stornó számlák és a szerződések is. Melyik online számlázó program biztosítja ezt a remek lehetőséget? A webáruház számlázás terén is oly népszerű Billingo, melynél az ügykezelő funkció használatához Pro előfizetés kell.

 

Egyszerűen átlátható rendszerbe rendezhetőek a munkafolyamatok

 

Az ügykezelő funkció statisztikákat is biztosít a felhasználó számára. Ezekben a statisztikákban átláthatóan szerepel a kiállított árajánlatok, megrendelőlapok, szállítólevelek és teljesítési igazolások száma és értéke. Továbbá látható az adatok között az elfogadott árajánlatok, megrendelések és teljesítések száma és értéke, valamint a szállítások száma és összege is.

 

Mindemellett a statisztikák tartalmazzák a számlázott ügyletek értékét és összesítését, illetve a kifizetett ügyletek összegét és számát. Az ügykezelő funkció segítségével egyszerűen átlátható rendszerbe rendezhetőek a munkafolyamatok. A munka haladtával az adott ügy státusza átállítható. Ennek köszönhetően mindig pontosan lehet látni, hogy az adott feladat hogy áll, mi a következő teendő.

 

Rendszer, átláthatóság és egyszerű használat, ezt nyújtja az ügykezelő.