Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


2021.10.16

Minden, amit az értékesítésről tudni akartál

Ha szeretnél jól értékesíteni, akkor a legkönnyebben azoktól tudsz tanulni, akik évek óta ezt a szakmát űzik. De mi van akkor, ha olyan emberek vesznek körül, akik nem a sales mesterei? Mit tudsz tenni, ha benned meglenne a tanulás iránti vágy, de nem tudod, hogy kitől lehetne a legjobb információkat begyűjteni?

 

A következő cikkben bemutatunk neked egy kurzust, amiben az ország legjobb forgalmú értékesítőit szólaltatják meg szektortól függetlenül. Ebből Te is látod majd, hogy az értékesítési profizmus nem attól függ, hogy milyen területen dolgozol, hanem attól, hogy mekkora energiát fektetsz bele, és hogy mennyi energiát fordítasz az ügyfeleidre.

 

 

ertekesites-eladas.jpeg

 

Hogyan legyél a legjobb saleses a környezetedben?

 

Először mindig kis célokat kell kitűzni. Mindig légy jobb egy kicsivel, mint az előző hónapban. De fogadd el azt is, hogy ez nem egy egzakt tudomány. Előfordul, hogy ugyanazt az intenzitást és profizmust nyújtva egyik hónapban szinte semmi eredményt nem tudsz felmutatni, míg a következőben megtérül a befektetett energia és rekordokat döntesz. Ez köszönhető annak is, hogy az eredmények sokszor igen hosszú időt követelnek meg.

 

Gondolkoztál már azon, milyen lenne, ha az ország legjobb értékesítőit összegyűjtenék egy csokorba, hogy meséljenek neked a szakma legfontosabb tudnivalóiról? Mit szólnál hozzá, ha azt mondanám, hogy ez nem csak leányálom? Keresd fel a SalesKurzus.hu weboldalát, és találd meg a számodra legtöbbet nyújtó képzéseket, hogy profi lehess a saját szakterületeden belül!

 

Miért ne akarj eladni semmit az első találkozáskor?

 

Neked is azt tanították, hogy azonnal adj el mindent is a cég termékkínálatából? Próbáltad és nem jött be? Inkább hosszú távra terveznél egy-egy ügyféllel, mint egy azonnali, de kisebb összegű vásárlást? Akkor próbáld meg, hogy nem akarsz eladni semmit! Legyél érdeklődő!

 

Tudj meg mindent az ügyfélről! Hogy mióta van meg a cége, mik a hosszú és rövid távú tervei, mit szeretne elérni a közeljövőben, és hogy hogy tudnál a segítségére lenni mindebben. 

 

Ha az ügyfeleid azt érzik, hogy a saját személyük és eredményeik fontosabbak annál, mint amit ezáltal elértek, sokkal könnyebben megnyílnak neked. Szóval keresd meg azt a pontot, amivel bizalmat tudsz építeni, és a tárgyaló felek a legjobban megnyílnak feléd. Ebben az esetben nem csak a személyiségüket ismerheted meg, hanem a lelküket is, ezáltal pedig minden információt a kezedre játszanak, ami szükséges ahhoz, hogy sikeres értékesítési stratégiát alkalmazhass rajtuk. Ha nem tudod még, hogy mik azok az értékesítési stratégiák, amiket különböző embertípusoknál bevethetsz, akkor is érdemes tanulmányozni a SalesKurzus.hu tippjeit!

 

Ami pedig nagyon fontos, hogy minden megkeresésed ajánlattal záruljon! Legyen szó akár egy e-mailről, akár egy rövid, 2 soros reklámról, sose fejezd be úgy, hogy nem adtál valamilyen ajánlatot. Ugyanis az enélkül feladott hirdetés pusztába kiáltott szó.