Professzionális weboldal nélkül ma már nem éri meg vállalkozni?
Professzionális weboldal nélkül ma már nem éri meg vállalkozni?
(x) A világ nagyot változott, és nekünk vele együtt kell fejlődnünk. A piacon hatalmas a kínálat, a verseny pedig egyre élesebb. Néhány évtizeddel ezelőtt a reklámozás módja is teljesen eltért a mai marketingeszközöktől, nem is beszélve a weboldal szerepéről. Régen, a “csak hogy legyen” szemléletmód érvényesült, illetve inkább a kapcsolattartás szempontjából tekintettük fontosnak a honlap meglétét. Napjainkban azonban egy professzionális weboldal nélkül nem létezik értékesítés.
A következő cikkben most megtudhatod, melyek a speciális webfelület előnyei, és hogy miért éri meg beruházni rá.
Hogyan készül a professzionális weboldal?
A weboldalnak számos funkciója van, ugyanakkor a tervezés során arra kell figyelni, hogy a vállalkozás valamennyi üzleti folyamatát támogassa. Az Ideastyle webtervező szolgáltatásának köszönhetően például egy lépéssel közelebb kerülhetünk a tökéletesen személyre szabott weboldalhoz, ám érdemes belesni a kulisszák mögé, hogy megtudjuk, mégis hogyan működik ez a gyakorlatban.
Az első és legfontosabb, hogy lássuk magunk előtt a célt. Nem mindegy, hogy mit szeretnénk elérni a weboldallal, hiszen értékesíthetünk szolgáltatást és produktumokat is.
Tisztában kell lennünk azzal is, hogy ki a célcsoport, és az alapján felépíteni a webet. Általában 10 másodpercünk van felkelteni a látogatók érdeklődését, tehát rendkívül fontos az első benyomás.
A weboldal szerepe az értékesítés folyamatában
A személyes kapcsolatok egy részét felváltották a webes folyamatok, ez különösen a Covid-19 járvány óta van így. Az emberek a Google keresőben keresnek rá a termékekre, s jellemzően a vásárlás is online zajlik.
Ráadásul ebben az online üzleti világban a versenytársakat szintén überelni kell. Az első lépés ezen az úton a profi weboldal elkészítése. A honlap lesz ugyanis az elsődleges értékesítési felület. Ha bejön hozzánk egy vásárló, akkor igyekszünk mindenben a rendelkezésére állni. Lessük minden kívánságát, megoldjuk a problémáját, vagyis a lehető legjobb ajánlatot keressük meg számára. Amennyiben így teszünk, akkor biztosan sok új elégedett ügyfelet szerzünk. Miért történne ez másképpen az online térben? A weboldal feladata tehát, hogy a cég legjobb értékesítője legyen.
Miért van szükség profi honlapra?
Ahogy azt olvashattuk, a gondosan megtervezett weboldal az üzlet egyik mozgatórugója. Ha szeretnénk, hogy a keresőben minket és ne a konkurens ajánlatait találják meg először a potenciális ügyfelek és megmutatnánk nekik, hogy a piac legjobbjai közé tartozunk, akkor mindenképpen megfelelő felépítésű weboldalban kell gondolkoznunk.
Ne elégedjünk meg a középszerűséggel, legyen olyan weboldalunk, ami a céljainkra, a filozófiánkra és persze a célcsoportunk igényeire épül! Enélkül ma már nem is igazán éri meg vállalkozni!