Növeld a céged versenyképességét, használd ki a SEO-ban rejlő lehetőségeket!
Növeld a céged versenyképességét, használd ki a SEO-ban rejlő lehetőségeket!
(x) Az e-kereskedelemben résztvevő, valamint a weben jelen lévő vállalkozások számára nem lehet kérdés az online marketing, azon belül is a keresőoptimalizálás fontossága, a Google találati lista előkelő helyezésének elérése.
A lista első 3 helyezettje ugyanis az organikus forgalom, a kattintások jelentős hányadát tudhatja magáénak, ezáltal különösebb erőfeszítés nélkül könyvelhet el nagyobb bevételt. Éppen ezért azok számára, akik még nem jutottak oda, az egyik legnagyobb cél ez kell legyen a profitmaximalizálás érdekében. Ennek hogyanjáról szól a Révai Csaba SEO mentor szolgáltatása is.
De hogy pontosan mi is a SEO, és milyen módszerekkel javítható a listás jelenlét, cikkünkből megtudhatod, tarts velünk!
Előzd meg a versenytársakat!
A keresőoptimalizálás nagyszerű lehetőség, ha a konkurencia legyőzésére törekszel, amennyiben ismered és tudod is használni, de akkor sem kell feladnod, ha mindez ismeretlen terep számodra, ugyanis ehhez nyújt szakmai segítséget a már említett weboldal.
A keresőoptimalizálás nem egy egyszeri feladat, nem lehet hátradőlni, ha megszületett egy blogposzt vagy más tartalom, folyamatosan tenni kell azért, hogy a vágyott pozíciót elérhessük.
Megfelelő stratégia birtokában, az információk felkutatásával és elemzésével érhetünk el eredményeket. Ennek keretében meg kell vizsgálni a versenytársak jól működő stratégiáit, SEO-taktikáját, feltárni a gyenge pontjait, ezáltal lehet finomítani a saját megközelítést, illetve új lehetőségeket találni.
Siker mások meglátásainak az árnyékában
Elsőre talán furcsának tűnhet, hogy a versenytársak keresési jelenlétének megismerése hogyan segíthet a vállalkozásodnak előrébb jutni a SERP-en, vagyis azon a bizonyos találati listán. De ha velünk tartasz, hamarosan megtudhatod!
Az organikus versenytársak elemzése, az erősségek és gyengeségek megismerése és azáltal a saját stratégia finomhangolása növelheti az online láthatóságot, versenyelőnyhöz juttathat. Ha ismered a magasan rangsorolt versenytársak technikáit, értékes ötleteket nyerhetsz belőle a magad számára, és ha megtalálod azokat a területeket, ahol alulteljesítenek, megelőzheted őket.
Hogyan gyűjts értékes információkat?
Végezz keresést a rangsorolni kívánt keresési kifejezésekkel, és találd meg a konkurens cégeket, majd ennek alapján állíts össze egy rangsorolási kulcsszólistát és találj új kifejezéseket, vegyél igénybe hozzá szoftveres segítséget! Találd meg a nem gyakori, de nagy forgalmú kulcsszavakat, és a célzáshoz elemezd a versenytársak tartalmi taktikáit, backlink-profiljait, és annak ismeretében építsd a sajátodat!
Az organikus forgalomnövelés nem sikerülhet a weboldal felhasználói élményének kimaxolása nélkül, nézd meg, ők hogyan csinálják, vizsgáld meg a konkurens oldalakat a szerkezet, a navigálhatóság és a használhatóság szempontjából.
Ne értékeld alul az információk megszerzésének és elemzésének módszerét, fektess bele időt és erőt, erőfeszítéseid előbb-utóbb meghozzák a várva várt sikert!