Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


2018.11.30

Mit kell tudni az interneten történő egyedi tokok és hátlapok rendelése előtt?

Ha az interneten szeretnénk egyedi tokot vagy hátlapot rendelni, számos kérdés felmerülhet bennünk ennek vonatkozásában.

Mai cikkünkben a Pitbullcase segítségével összefoglaljuk a leggyakoribb tudnivalókat.

 

telefontok-webaruhaz.jpg

 

Ha már végigböngésztük a listát a rendelhető telefontokokról és nem találjuk meg rajta azt, amire éppen szükségünk van, akkor minden esetben érdemes írni egy emailt az Ügyfélszolgálatnak, aki megpróbálják mielőbb beszerezni a kívánt tokokat. Ennek átfutási ideje általában 2-3 hét. Természetesen előfordulhat, hogy mindez nem sikerül zökkenőmentesen, ebben az esetben a megérkezéskor értesítenek minket.

 

Amennyiben megtalálható a webáruházban, akkor a megrendelés folyamán ügyelni kell arra, hogy a képek minősége kifogástalan legyen, mert csak azokból lehet tökéletes egyedi tokot vagy hátlapot készíteni. A megfelelő felbontás általánosságban HD, HD Ready vagy FULL HD, amivel olyan minőséget érhetünk el, mint ami a monitoron is látható. Fontos, hogy a kép megfelelően töltse ki a tok méretét, így elkerülhető a fehér körvonal. Amennyiben a fentieket betartjuk, akkor mindent elkövettünk, hogy hibátlan tokot kapjunk. Ha a képek felbontása a fentieknél kisebb, akkor az a kész termék minőségének rovására mehet.

 

A megrendelés megtörténte után az egyedi termék esetében a legyártás előttig dönthetünk úgy, hogy mégsem kérjük a terméket. A webáruházban elérhető, nem egyedi tokok esetében a postára adás előtti napig minden következmény nélkül lemondható a rendelés. Webshopból való rendelés esetén, ha már postázásra került a termék és ezután történik a lemondás, akkor a postázás díja minden esetben megtérítendő. Ha egyedi terméknél szeretnénk lemondani a rendelést, gyártás után, akkor az már nem opció, mivel az egyedi termék másnak már nem eladható. Ugyanez vonatkozik arra is, ha ezen terméket nem kívánjuk átvenni, mivel ilyenkor ez jogi procedúrát von maga után, ami jóval költségesebb, mint a termék átvétele, ezért nem árt, ha óvakodunk ettől a manővertől.

 

A termékek kiszállítása általában 3-5 munkanap között alakul, ami az esetek jelentős részében futárszolgálattal történik. A futárszolgálattal természetesen lehet egyeztetni a kiszállítási időpontra vonatkozólag, de ehhez mindenképp velük kell felvenni a kapcsolatot. Amennyiben nem vagyunk otthon, mikor érkezik a futár, vagy éppen téves címre rendeltük az egyedi tokot, akkor minden esetben célszerű megkeresni a webáruház ügyfélszolgálatát, akik tudnak segíteni a megoldásban. Amennyiben pedig inkább személyesen vennénk át a kész terméket, akkor azt a telephelyen lehet kivitelezni, ahol természetesen az utólagos fizetés is megoldott.

 



loading...