Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe

Marketingkampány és hatékonyság

2017.04.23

A célcsoport kutatástól kezdődően a kampányok megtervezésén, kivitelezésén át a riportálásig teljeskörű Facebook marketingszolgáltatást nyújt a White Elephant. Így a marketing és közösség építésénél egyaránt segítségére lehet a szolgáltatás. Egy márka vagy cég életében rendkívül sokrétűen lehet felhasználni, így annak csak a képzelet szabhat határt. Egy jól megtervezett kampány ugyanis képes a cég terveinek és céljainak megvalósítására és elérésére, akár mindezt 100%-ban tudja teljesíteni.

 

white-elephant-facebook-kampany.jpg

 

A Remarketing kampányok során ugyanúgy, mint az adatbázis építés esetén az előző vásárló, a weboldalon járt látogató is igen értékes lehet a cége számára. Rengeteg lehetőséget vet fel, ha egy olyan embert tudunk elérni, akiről már tudjuk, hogy ismer minket és megnézte a honlapot is.
Bizonyosan Önnek is számít, hogy cége milyen szerepet foglal el a Google találati listáján. Az AdWords kampányoknál abban állunk rendelkezésére, hogy a cége releváns kulcsszavakra keresés után az első helyek egyikén jelenjen meg, így növelve a weboldalára kattintó látogatók számát, így megsokszorozva eladásait. Így a pontról pontra megtervezett kampány a megfelelő kulcsszó csoportokkal és kulcsszavak segítségével akkor jeleníti meg cégét, amikor valaki ténylegesen iránta érdeklődik.

 

Külföldön leginkább a BrandCamp-ek elterjedtek. Ezek elsősorban olyan oktatási és fejlődési platformok, amelyek a cégek vezetőinek és marketingeseinek segítenek abban, hogy naprakészek legyenek a marketing területén, így új dolgokat találhassanak ki cégüket szolgálva. A cég igényeihez mérten egy naptól több napig tartó események, a cég által preferált témákból, közös brainstormingok keretei között állítjuk össze javaslatainkat és terveinket a hatékonyabb marketingcélok és tevékenységek elérése érdekében.  

 

Hírlevél kampányok esetén ügyfelekről, leendő ügyfelekről vezetnek listát. Éppen ezért az adatbázisgyűjtés elengedhetetlen egy cég életében. Így a hírlevél kampányok esetében legideálisabb, ha a vezetéknevén, keresztnevén és e-mailen kívül más adatokat is meg tudunk szerezni. Az adatbázis segítségével különböző hírlevél kampányok készíthetőek, amelyek az adatbázisban lévő adatok alapján szegmentációra adnak lehetőséget, vegyük például a nőket érintő akciós ajánlatokat, amiket csak az ő számukra küldünk ki személyes hírlevélként. Így elmondhatjuk, hogy leendő és meglévő ügyfeleinkkel való állandó kapcsolattartásra a cégek között a hírlevél nyújtja a legegyszerűbb megoldást.

 


loading...