Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe


Telefonos csalóra figyelmeztet az adóhatóság

2017.08.01

A NAV telefonon soha nem értesíti az adózókat, és nem kéri el ügyfelei bankszámlaszámát vagy egyéb bizalmas adatait - hangsúlyozza a Nemzeti Adó- és Vámhivatal Heves Megyei Adó- és Vámigazgatósága annak kapcsán, hogy a hatóság egy telefonos csaló tevékenységéről értesült.

 

csalok.jpg

 

Az MTI-hez eljuttatott közleményében az adóhivatal rámutat: a hivatal kizárólag ügyfélkapun, postán, vagy folyószámla-kivonaton tájékoztatja az érintetteket például az esetleges túlfizetésekről.
Jelezték: a telefonos megtévesztésből eredő kellemetlenségekért az adó- és vámhatóság nem vállal felelősséget.
A NAV Heves Megyei Adó- és Vámigazgatóságának sajtóreferense, Paskujné Pifkó Mónika arról tájékoztatott, hogy egy adózótól származó értesülésük szerint egy telefonos csaló a NAV nevében az ügyfelek bankszámla-adatainak megszerzésével próbálkozott.
Az ismeretlen telefonáló azt állította, hogy az ügyfélnek túlfizetése van az adóhivatalnál, de ezt csak nevének és bankszámla-számának megadását követően tudják átutalni. MTI  

 


loading...